tisdag, oktober 16, 2007

Kul men onyttig...

Jag hade en jättebra helg i Uppsala! Träffade massa kompisar, festade och hade kul. Matmässigt blev det dock inte en så bra helg ... Och i måndags på jobbet så firades det att Ramadan var slut med kakkalas... Inte så nyttigt med det heller (får antagligen se det som ett "dåligt" resultat på fredag). Men nu är jag back on track, och ska inte äta godis och kakor om det inte är något speciellt inplanerat i förväg. Såklart så var jag ju på Body Pump i måndags, ikväll har jag varit ute på en powerwalk och imorgon är det ju dags för ett spinningpass. Så det känns i alla fall som jag har bra koll på träningen! :)

Det är MYCKET att göra på jobbet just nu, så nu får jag ta och lägga mig så jag ska orka både jobba och träna imorgon!

5 kommentarer:

yllet sa...

Bra att du känner att du kommer igen på en gång igen! Fest måste man ju få ha, annars blir livet rätt grått!
Kram!

Cecilia sa...

Yllet: Jamen visst blir det. Känner inte alls någon ånger över min helg! Dock kanske lite oro inför vågen på fredag...

Kram på dig!

Frida sa...

Härligt att det blev en sån bra helg! Det får du tänka på om vågen är dum på fredag! Men om du kör lite extra hårt nu i veckan så kanske det går vägen ändå!

Anonym sa...

rammlade in på din sida genom www.commo.se och såg att du heter Cecilia precis som jag :-)
Jag kämpar oxå med vikten, men just nu är det kämpigt. För dig verkar det rulla på, så kämpa vidare! Jag håller tummarna!!!

Cecilia sa...

Frida: Det är nästan men bara nästan okej om vågen är dum på fredag, allt känns ju så bra nu så jag vet att viktminskningen kommer såsmånigom (oj hur stavas det?).

C: Den sidan ska jag gå in och kolla på! Och ja ibland är det bara så jobbigt, men då är det bara att kämpa på för det kommer ju stunder när det går lätt som för mig just nu. Kämpa på!