torsdag, september 20, 2007

Chockade på jobbet!

Idag så chockade jag grabbsen på jobbet (finns inte så många tjejer där jag jobbar) genom att ha klänning på mig. Jag älskar att ha klänning, jag har bestämt mig att ha klänning eller kjol minst en gång per vecka. Som det inte var nog med detta så kom vi in på ämnet skor... Jag var ju då "tvunngen" att berätta att jag har mellan 50 och 70 par skor/stövlar. Detta tycker jag är rätt normalt, men det tyckte inte grabbsen på mitt jobb! Jag lovar det var en kille som höll på att svimma. Ja ja det kommer bli en bra erfarenhet för dem att ha mig på deras arbetsplats! :D

9 kommentarer:

Laila och Johan sa...

Ha ha ha!! Du får ta det lite försiktigt med grabbarna!!

Cecilia sa...

Loppanlej: Nja jag tror de tål en del...

Anonym sa...

Oj, vad roligt - att bestämma att man måste ha klänning eller kjol minst en gång i veckan. Jag tycker också om kjolar. Snygga o bekväma (om de inte är för snäva för att gå fort i).

Anonym sa...

ååå finns det nåt bättre än att frossa i skor och stövlar!??!!? love love love it!!!!!

Linda K sa...

ha ha, visa dom bara! :D

Mie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mie sa...

Ha ha, de kommer att lära sig en hel del;) Jag hejjar på dig!
Du kanske kan lägga dem på fleecetröjan om de svimmar;)

Malin sa...

Jag höll på att svimma jag med när jag läste om ditt skolager - jag är nog bra otjejig på den biten.
Vill helst ha ett par superbekväma, supersnygga och superbilliga (helst 50 spänn) så är jag nöjd. Hahah!
Men nu sörrö, har du inspirerat mig och jag har skickat efter två klänningar som jag oxå tänkte ha på jobbet.
Går jobbet bra? Hur går det i övrigt?
kram kram

Cecilia sa...

Mamsen: Jamen viss är det roligt, och ja det måste vara bekvämt att jobba i dem!

Emelie: Jag ÄLSKAR skor, det är det roligaste att shoppa!

Linda K: Precis vad jag har tänkt att göra!

Mie: Det vet inte vad som väntar dem...

Malin: Ja skor är ju nästan en liten hobby för mig, har dock inte blivit så många när jag varit arbetslös men nu. Jobbet är kul och det går framåt, vikten går uppåt (se nästa inlägg)...