fredag, september 21, 2007

Vågen visade...

Trots att det har varit en bra vecka med ett hårt pass, fyra powerwalks, att jag har skött maten bra, inget söt, mycket frukt och druckit mycket vatten så hade jag gått upp 0,3 kg... Detta betyder då att viktnedgången fortsätter att minska, och är nu 18,2 kg och midjemåttet blev en cm mer än förra vecka. Detta är mycket tråkigt, men jag fortsätter att köra så här och fungerar inte det får jag ta en titt på portionstorlekar och sådana saker. Det är bara att kämpa på!

4 kommentarer:

Malin sa...

Kroppen har väl fått sig en funderare iom veckan som gått. Håller du i det så kommer minusen på löpande band.
Skicka över lite diciplin pronto!
Tänk vad lätt allt var när man var hemma hela dagarna o hade tid att göra långkok och strukturera upp maten. Nu är det bara blahablaha.
Kommer hem halvsex o ska göra god och nyttig mat helst på en minut.
Inte lätt jämt...
Ha en trevlig helg!!!
Kram till dig

Cecilia sa...

Malin: Jo det var mycket lättare att vara duktig mat och motionsmässigt när man gick hemma hela dagarna. Jag håller dock hård diciplin nu och maten fungerar bra med alla mina matlådor. Men det går ju helt enkelt inte att träna så mycket som jag gjorde innan, jag orkar helt enkelt inte...

Kram på dig också!

Frida sa...

Åh nej, stackare! Sånt där är såå knäckande! Men det kanske är muskler från boot camp-passet som väger? Håller tummarna för att det går bättre framöver! Och du har ju levt sunt och det är nyttigt för din kropp även om du inte går ner i vikt!

Cecilia sa...

Frida: Jo du har rätt jag mår mycket bättre när jag lever sunt, men det skulle ju varit lite peppande med lite framgång...