torsdag, augusti 02, 2007

Tröstshopping!

Gick ner till stan (powerwalking) för att inhandla den tröjan jag blev förälskad i förra veckan från Sisters. Bestämde mig då att om den fanns kvar om en vecka (idag alltså) så skulle jag få köpa den. Måste ju vara riktigt säker med tanke på att det inte är så fett i plånboken just nu, så jag måste ju välja ut det jag verkligen vill ha. I alla fall så gick jag in på Sister, hade på mig rätt linne under, och prövade tröjan och den var inte alls så snygg som jag kom ihåg... :( Så jag gick ledsen och tomhänt därifrån och råkade "ramla" in i en skoaffär... Hittade där ett par rosa Conversekopior på rea för endast 138 kr (som hittat). Jag har tittat på sådana innan, men inte köpt dem. Fast nu lite besviken och i behov av tröstshopping så slog jag till. De är söta och jag är säker på att jag kommer få användning av dem, när jag tänker efter så äger jag endast ett annat rosa par skor så jag behövde verkligen dessa... ;)

8 kommentarer:

yllet sa...

Tjusiga!

Cecilia sa...

Yllet: Tackar!

Laila och Johan sa...

Skor behöver man alltid och särskilt rosa!!

Cecilia sa...

Loppanlej: Jamen visst är det så!!

Frida sa...

supersnygga ju! Och vilket pangpris!!

Cecilia sa...

Frida: Jag är mycket nöjd, de är t.o.m bra att gå i!

Linda K sa...

som sgats ovan: man behöver ALLTID rosa skor :)

Cecilia sa...

Linda K: Visst gör man ;)