tisdag, augusti 21, 2007

Tredje gången...!!!

Efter att jag på fredageftermiddagen ägnat mig lite åt att leka turist i Stockholm (det blev ju inget sådant när jag bodde i närheten) så bar det av till Gröna Lund. Nu tror ni kanske att jag åkte en massa karuseller, men nej sådant gör inte jag (jag kan ju inte ens åka x2000 utan att må illa), jag var där för att se THE ARK!! Såklart så var de ju jättebra!!! Först så sa jag faktiskt till min väninna att vi inte behövde gå, jag hade ju redan sett dem två gånger och ville var snäll, men då visade det sig att hon verkligen ville gå så jag kunde ju offra mig... ;)
Och på fredag spelar de ju på Malmö festivalen, så det lär ju bli en fjärde gång också. När börjar man bli betraktad som en "stalker"...

2 kommentarer:

yllet sa...

Haha!! Jag vet inte.. Men om du dyker upp som det där tokiga fanset som åker med dem runt och ser varje konsert så börjar det iaf bli lite för mycket.. :)

Jag känner igen det där med x2000 och illamående. Värdelöst!

Kram!!

Cecilia sa...

Yllet: Nä något så tokigt fan är jag inte. Jag brukar stå relativt långt bak. x2000 inget kul, men det ska finnas något man har om armen som man köper på apoteket.
Kram på dig också!