söndag, augusti 12, 2007

Ja ja...

Jag borde inte säga mer att jag inte ska göra fler inköp, för det kommer jag antagligen göra ändå...
I alla fall; i väntan på att pengarna ska fyllas på i plånboken så jag kan inhandla en Mulberry-väska så shoppade jag denna väska på Åhlens. Det är en perfekt vardagsväska där jag får plats med mycket, samt att det finns många fack till alla olika grejer jag släppar med mig varje dag! Snart så har jag allt som behövs för min jobbstart, eller kanske behöver jag mer...

5 kommentarer:

Mie sa...

Snygg o ser lagom stor ut!

Cecilia sa...

Mie: Tack, jag gillar den skarpt.

Laila och Johan sa...

aaah... man behöver alltid mer!!! En prima väska!

Anonym sa...

Nice, ser helt perfekt ut att använda som jobbväska.

Cecilia sa...

Loppanlej: Visst gör man, det är som en drog...

Mocca: Ja det kommer få plats med så mycket men den är ändå inte för stor, perfekt!