söndag, juli 29, 2007

Nu är det över...

Det blev inte så mycket med min plan... Jag har spenderat helgen i horisontellt läge och sträckläst den siste Harry Potter boken, bara lämnat sängen för att besöka toaletten och få något kvickt i mig för att snabbt kunna återvända. Eftersom jag hade enorma förväntningar på denna bok så tyckte jag den var lite trög i början, men sedan tog den fart och den blev lika bra som de andra sex. Alla frågor blev besvarade och jag känner mig mycket glad och samtidigt ledsen... för jag har ju redan läst dem alla, tänk om jag hade haft alla dessa sju böckerna framför mig.

Men nu ska jag i alla fall skärpa mig och komma igång med motionen och ordentliga måltider!

2 kommentarer:

yllet sa...

Visst är det lätt att börja en dag väldigt bra för att sedan låta den plana ut och bli lite slappare?
Hoppas det onda i bröstet försvunnit?

Kram!

Cecilia sa...

Yllet: Ja jag har inte kommit i gång ännu. Kan inte förstå varför, jag vill ju så gärna. Har inte alls ont någonstans nu, så jag har inget att skylla på...