måndag, juli 30, 2007

Mer Potter!

Efter en helg i Harry Potters tecken så tyckte jag att det var passande att gå och titta på Harry Potter and the order of the Phoneix på bio. Den var mycket bra, vilket alla Harry Potter filmer har varit (ja okej jag var lite tveksam över den första). Detta är ju ett bra betyg och ovanligt för annars brukar ju filmer, som man läst boken innan, vara besvikelser. Har dock fortfarande svårt att acceptera att Ralph Fiennes spelar Voldemort, skulle heller vilja att Voldemort spelades av en skådespelare jag inte riktigt gillar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte oxå att den var riktigt bra, fast jag har iofs inte läst boken. Men den här filmen är den bästa av Harry P filmerna jag sett tycker jag nog.

Cecilia sa...

Katharina: Ja filmen var bra men det var också den förra, tror jag gillar dem lika bra. The order of the Phoneix boken var dock den bästa av böckerna tyckte jag.