torsdag, juli 19, 2007

Hmmmm....

Inser att det var jättelängesedan jag var på VV, ända sedan den 25 juni. Har inte varit läge för det innan men nu får jag kolla upp en tid snart. På måndag och tisdag kan jag inte, och sedan befinner jag mig antagligen i Ystad och där är ju bara möte på måndagar... Verkar förresten att de flesta tiderna har sommarstängt, så jag får kanske vänta till augusti. Har tjuvvägt mig lite och det verkar som jag har lagt på mig drygt ett kilo, inte så jättehemskt med tanke på de senaste veckorna... Kanske hinner korrigera det lite till nästa vägning.

4 kommentarer:

Malin sa...

Slänger in en trevlig-helg-kram!
Om du bara lagt på dig ett kilo kommer det rinna av dig hur lätt som helst. No problems!
Jag var på plats i Paris precis när Tour de France avslutades -99. Det var mäktigt att se kan jag lova!
Lance Armstrong vann då, men jag hann knappt att få med honom på bild för de cyklade så förbannat fort. Haha!
Kram kram

Cecilia sa...

Malin: Guuuud va avundsjuk jag blir, på plats i Paris vid målgång av Tour de France. Det är en av mina drömresor! Trevlig helg på dig också, kram kram!

yllet sa...

Usch! Jag har inte varit på VV sen .. ja.. jag minns inte. Men på väldigt länge iaf. :) Kommer nog inte väg nästa vecka heller. Hoppas du får det fint i Ystad!

Kram!

Cecilia sa...

Yllet: Ja det får bli en liten sommar paus hos VV för oss.