tisdag, juli 17, 2007

Veckorredovisning...

Ojojoj, vad dålig jag har varit... Jag har inte sprungit alls på över två veckor, det har endast blivit några få promenader. Jag har skött maten sååå dåligt. Under en enorm PMS svacka förra vecka köpte jag en STOR påse lösgodis (första gången sedan den 21 september), och satte i mig allt så jag mådde jätteilla. Det var inte ens gott... Dagen efter hade jag fortfarande (kanske pga godiset) ännu mer cravings, så jag bakade en sats kakor klockan elva på kvällen (lyckades hålla mig så länge) och åt upp alla. Såklart så mådde jag ju jätteilla då också... Utöver detta så har det blivit en kaka här och en kaka där. Mina matportioner har också ökat utan att jag tänkt på det, vilket leder till att jag blir proppmätt och däst, inte kul. :(
Nu måste jag skärpa mig, vet dock inte riktigt hur min motivation är så låg...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig blogg du har! Vill också gå ner i vikt men min motivation är = 0.

Men jag besöker dig gärna igen och kanske kommer igång med vikten jag med. :)

Cecilia sa...

Snuttgrodan: Kul att du gillar min blogg! Vet hur det är med motivation=0, men den brukar dyka upp när man minst annar det. :) Du är välkommen hit så mycket du vill! :)

Malin sa...

Du har varit såååå efterlängtad!
Hoppas att tråkigheterna är borta nu *skickar lite solsken över dig*
Det där halsbandet vill jag oxå skicka efter - snyggt och för en bra sak.
Min senaste vecka är då inte att hänga i julgranen så det är ju bara att skärpa sig och ta igen kilona.
Massa kramar till dig

Cecilia sa...

Malin: Kul att vara efterlängtad. :) Tråkigheterna är tyvärr inget som försvinner, begravning på fredag. Så tack för solskenet det behövs.
Kramar till dig också!

Anonym sa...

Jag har saknat dig, skönt att höra från dig igen :) Hoppas allt går bra, kram!!

Cecilia sa...

Hedgehog-sara: Kul att vara saknad, men nu är jag tillbaka! :)

Anonym sa...

känner igen det där beteendet! först går allt sååååå bra sen går allt såååå dåligt! tyvärr måste man väl acceptera dessa svackor och att man mår dåligt ibland. men det e bara att försöka lära sig nåt av detta och ta nya tag! det klarar du! heja heja!!

Cecilia sa...

Emelie: Du har så rätt, det är bara att acceptera och gå vidare samt hoppas att man lär sig något av det!