söndag, juni 03, 2007

Veckoredovisning!

Ja då har ytterligare en vecka passerat, och den har väl varit okej. Men undantag för den kakan jag åt hos en kompis så har jag hållt mig till veckoplanneringen. Det har blivit mycket motion, närmare bestämt 580 minuter. Detta har inneburit att kroppen kännts lite sliten, så jag ska lyssna lite mer på vad den säger och kanske inte springa när jag egentligen inte känner för det...
Så då kommer veckomålen för nästa vecka:
  • [0/7] Inget godis
  • [0/7] Inga kakor
  • [0/360] 360 minuter motion
  • [0/7] Frukt & grönt varje dag
Frukt & grönt varje dag såklart! Denna veckan så ska det verkligen vara inget godis och inga kakor, fast jag kommer åka och besöka mina föräldrar! Och som vanligt 360 minuter motion! En helt vanlig ordentlig vecka alltså! Så det är bara att kämpa vidare!

Inga kommentarer: