lördag, juni 02, 2007

Inte sugen men knallade än då...

Det var ju en springtur dag idag (fredag), och jag kände verkligen inte för det. Jag som verkligen brukar tycka att det är jättekul att springa. Men det var planerat så slutligen fick jag på mig träningskläderna, och den nya pulsklockan såklart, och cyklade ut till Bulltofta. Det tog emot och var inte alls så kul som vanligt, men jag fullföljde rundan som vanligt och efteråt så var det ju skönt! Min medelpuls var på 172 (skulle vara mellan 150-170), tror att den blev så hög pga sprinterna uppförsbacke då pulsen gick upp över 180. För annars tyckte jag att jag låg runt 160 den mesta tiden. Pulsklockan har ju även ett tidtagarur så jag tog ju även tiden på rundan... Blev lite besviken när jag märkte att jag inte förbättrat tiden så mycket, men det har ju egentligen ingen betydelse. Min kropp är lite sliten så jag funderar att låta den vila från springning i alla fall till måndag. Kommer fortfarande gå ut och powerwalka, kan ju inte bli helt förslappad!

Inga kommentarer: