söndag, juni 03, 2007

Dagen innan ångest...

Ja imorgon är det dags att knalla till VV efter ja det blir väl 13 dagar. Ångesten är såklart stor... Kroppen känns inte alls lättare... Jag har ju gett bort min våg så jag kan inte tjuvväga mig, men jag tjuvmätte mig och där var det ingen förändring... Med tanke på att det gått två veckor så vill jag ju ha gått ner ett kilo för att vara i fas med 9 oktober-delmålet. Ångesten blir ju inte mindre när jag tänker på att det blev sju öl sammanlagt fredag/lördag, och det är mycket kalorier. Jag räknar ju inte in alkoholen i min målsättning för det är så sällan jag dricker och när det väl händer så vill jag ju inte sitta och räkna kalorier, utan ha kul i stället. Men så här dagen innan så tänker jag ju på det... Jaja det är ju bara att vänta och se.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Ja jag tycker absolut att du ska pröva sånt kaffe! Synd att du inte bodde här i stan, då hade jag kunnat bjuda in dig på en stor kopp + fruktsallad någon dag
:-)

Ja, visst känns det alltid lite jobbigt dagen efteråt när man druckit onyttiga saker. Men men.. man lever bara en gång och ska väl passa på att ha kul också!

Ha en fin söndagskväll!
Kram!

Cecilia sa...

Jessica: Ja det är synd, men lite långt att åka till Jönköping för att smaka kaffe, tack ändå. :D
Ja man lever bara en gång!!!
Ha en bra kväll själv!

Malin sa...

Ska hålla tummarna för dig - jag tror det gått jättebra.
Jisses, vad motion du fått till. Bra jobbat!
Det är så trist när kroppen är sliten och man egentligen skulle vilja köra järnet.
Kram från en sliten tös med bonnbränna på armarna :D

Cecilia sa...

Malin: Tack, det känns som det behövs många tummar inför morgondagen... Jag tycker också att det är taskigt att kroppen är sliten när jag annars är så på G. Har även jag fått lite solbränna efter min promenad, det känns kul, jag hade linne så det blev inte en fullt ut bonnbränna. :)