onsdag, juni 27, 2007

Återfunnen...

Har sedan min flytt till Malmö varit av med fjärrkontrollen till min dvd-spelare. Detta har ju inte fungerat alls, med tanke på att man ju gör alla inställningar vid uppspelningen på den. I och med att jag inte äger den dyraste dvd-spelaren så tänkte jag att det var lika bra att inhandla en ny. När jag väl hade bestämt mig för vilken jag ville ha gick jag till min far och undrade om han ville följa med. Utan att tänka på det tog jag en titt på hans fjärrkontroller (han har många apparater alltså många fjärrkontroller), och märk min förvåning när jag bland dem hittade MIN fjärkontroll. Hur många gånger har jag inte frågat om han hade sett den... Han fick en lätt smäll med min fjärrkontroll på armen. Nu behöver jag i alla fall inte köpa en ny dvd-spelare, hmm jag vill dock ha en LCD-tv...

2 kommentarer:

Anonym sa...

*S* det är inte lätt att hålla reda på alla fjärrkontroller. Mina brukar ligga lite överallt. Alltifrån kylskåpet till badrummet. Men hemma hos mina föräldrar? Nej *L*

Cecilia sa...

Mocca: Ja jag gissar att detta tar priset... Jag som brukar ha sådan koll...