onsdag, juni 27, 2007

Inte ensam!

När jag kör ut till slingan i skogen där jag springer så kör jag förbi en liten damm. Jag har varit så ledsen den senaste månaden när jag har sett en ensam svan där, om jag inte har fel så är de väl typ trogna sin partner livet ut och har det svårt när den dör. Singel som jag är har jag ju verkligen kännt för denna svan... Men idag på väg ut till slingan så upptäckte jag att svanen inte alls var ensam, den hade både partner och tre eller fyra ludna små svanungar. Detta värmde hjärtat.
Inte för det överhuvudtaget har någon anknytning med svanar, men jag kände att det kanske finns hopp för mig också...

2 kommentarer:

Linda K sa...

åh vad charmigt! och klart det finns hopp för dej, massor :)

Cecilia sa...

Linda K: Va skönt att det är fler som tror det. :)