lördag, juni 09, 2007

Okej en pissvecka...

Ja det blir bara värre och värre; jag har ikväll varit på födelsedagskalas för min systerdotter och det åts och åts.... Jag åt smörgåstårta, vetekrans, tigerkaka, två bitar jordgubbstårta, tre bitar choklad och två nävar chips plus att jag även drack lite alkoholhaltig dryck. Som min syster sa; med mig är det allt eller ingenting! Ja ja jag kan ju inte göra något åt det och imorgon är en annan dag, då jag förövrigt ska åka hem till Malmö igen och det är ju mycket lättare att skötta sig när jag är hemma!

5 kommentarer:

Anonym sa...

du är som jag! *skratt* allt eller inget! men man får inte bli så arg på sig själv!! för mig så brukar jag tänka att kalas inte är som vanliga dagar, kalas är undantag och det får det vara!! 1 dag raserar liksom inte allt man byggt upp!! dagen efter ett kalas är en ny dag och så är man nyttig och tränar igen!!

Anonym sa...

Det är så med mig också... allt eller inget.
Men som sagt imorgon är en annan dag. Du rör ju iallafall på dig, jätteduktigt =)

Cecilia sa...

Emelie: Ja du har rätt allt rasar inte med ett kalas, och jag har tagit nya tag idag!

Therese: Skönt att det inte bara är jag som har svårt att vara "måttligt" onyttig. Jag har varit ute och sprungit 7,5 km idag så lite har jag väl förbrännt!

Malin sa...

Sån är ju jag oxå - allt eller inget.
Du motionerar så friskt och det är ju då man kan unna sig.
Har kommit av mig med löpningen sen jag fick så ont i knät, men jag ska nog prova snart igen.
Kram på dig och du är en inspiration

Cecilia sa...

Malin: Det är så tråkigt när man skadar sig och inte kan motionera då, men du cyklar ju jätemycket! Tack, men just nu känns det inte som jag sprider så mycket inspiration...