onsdag, juni 06, 2007

Ytterligare ajajaja...

På det stället där den nya rabatten börjar ta form står det hemskt nog rabarber... Detta har då tyvärr lett till att jag bara var tvunngen att göra en rabarber/jordgubbspaj som intogs nu ikväll... Det var ju svenska jordgubbar i den och det är ju den svenska nationaldagen idag... vilken dålig utsäkt. Jag har ju dock sprungit 5 km, arbetat över två timmar i trädgården och även precis kommit hem från en timmes lång promenad (den gick lite långsammare än vanligt dock pga muskelvärk efter de övriga aktiviteterna)...

2 kommentarer:

Jessica sa...

Är det något man ska synda så är det väl i rabarberpaj. Helt motiverat tycker jag :-D

Guuud så sugen jag är på något. Har du lite paj över? ;-)

Hejja sverige ja!
Kram!

Cecilia sa...

Jessica: Skönt att du förstår mitt handlande! Jag är dock inte så nöjd över mig själv för det, men men så blev det.
Och ja Heja Sverige!
Kram på dig också!