torsdag, maj 31, 2007

Killar se upp!

Ja om killar bär röda hanväskor så är de homosexuella, detta menar i alla fall den polska barnombudsman Ewa Sowinska. Många av mina killkompisar har varit tvungna att bära mina röda handväskor vid behov, har jag gjort dem homosexuella då? Jag kan då inte förstå detta resonemang... Men om nu Tinky Winky skulle vara bög, vad skulle de ha för betydelse? Kan inte alls förstå hur man orkar bry sig om något sådant speciellt i ett TV-program som riktar sig till barn mellan 0 och 2 år...

10 kommentarer:

Laila och Johan sa...

Hörde det där imorse, visst är det helt otroligt!! Man bara häpnar!!

Cecilia sa...

Loppanlej: Ja man tycker att barnombudsmannen skulle ha viktigare saker för sig...

Anonym sa...

Det finns ADIS, cancer, folk får alzheimers, ALS....mm mm. Och så sitter det folk och får betalt för sådan J* forskning. Nu var det ju ett barnombud som sa det, men jag vet att det har forskats om det också, eller vad man man ska kalla det!

Usch jag blir agressiv bara jag tänker på det *S*

Anonym sa...

Åh...typiskt...
AIDS skulle det ju stå, jag skyller på att jag blev så upprörd.

Anonym sa...

Jag kan inte annat än hålla med

Anonym sa...

majgadd, och en nationell barnombudsman också... Tänk om BO här i Sverige skulle gå ut med en sån puckad åsikt?

Björne är ju också rätt feminin...
Tänk om han också är homo, tänk vad många barn som kan ha skadats!!!

herregud, när det finns så mycket elände att engagera sig i.

Jessica sa...

Hihi det är inte så lätt alal dagar allt. Men pistachenötter (eller hur de nu stavas) är ju toppen! Bra jobbat!! Mmm choklad sitter aldrig fel. Längtar till 1:e Juli! :-D

Cecilia sa...

Mocca: Precis som du tänkte jag, det är helt enkelt inte klokt, förstår att du blev upprörd!

Therese: Ja man har svårt att förstå de som inte gör det!

Hedgehog-Sara: Ja Björne är bombis bög, så en hel generation svenska barn är nog förstörda för livet...

Jessica: Ja den 1:e juli blir det verkligen choklad för mig! :)

Em Löfgren sa...

Ja du ibland undrar man om folk inte har något vettigare att lägga sin tid och energi på!! helt galet!!

Cecilia sa...

Emliscious: Ja verkligen, finns det inte så mycket annat en barnombudsman borde tänka på!