torsdag, maj 31, 2007

The post have arrived!

Idag anlände detta paketet med posten! Jag har börjat prenumerera på iForm, en mycket bra tidning, och som välkomstpresent fick jag en pulsklocka och en stegräknare! Det ska bli jättekul att använda pulsklockan nästa gång jag ska ut och springa. Jag testade den när jag sprang upp och ner fyra våningar med tvätten. Min puls gick upp avsevärt... Har via iForms hemsida räknat ut att min optimala träningspuls ska vara mellan 150 och 170 slag per minut. Den blev 149 efter att ha bestigit mina trappor, kan det räknas som ett träningstillfälle då, eller? :P Vad jag förstår så är det även intressant hur snabbt pulsen går ner igen efter att ha ansträngt sig. Jag känner att jag måste läsa på mer och testa, känner mig som ett litet barn med en ny leksak! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul, det blir en sporre detta kan jag tänka mig =)
Jag har en pulsklocka och de är faktiskt kul att se vad man ligger på när man tränar =)

Jessica sa...

Åh så kul! Jag vill också ha sånt! Kanske man skulle fixa en prenumation jag också :-D

Cecilia sa...

Therese: Ja det ska bli jättekul, jag ska ut och springa imorgon. :)

Jessica: Som sagt jag är som ett barn, och tidningen är bra men tror de har bytat premie nu du får kolla upp det!