söndag, juni 03, 2007

Det tråkiga med det roliga...

Efter att ha flera gånger fått fram alldeles för stora kläder ur garderoben så bestämde jag mig för att det var dags att rensa ur garderoben. Det tog fyra timmar... Högen till vänster är en del av de kläder som ska lämna lägenheten, det är en blandning mellan stora kläder och "oh my god vad tänkte jag egentligen på" kläder. Högen till höger är de kläder som jag såååå gärna vill ha kvar men de sitter som en sopsäck på mig... Dessa ska jag försöka sy in och fixa till, och se om de då går att använda. Visst jag har en del kläder kvar, men det känns tomt för det försvann väldigt mycket, snyft. Ja det är inget att sörja över det är ju egentligen bara kul att jag har blivit mindre!

8 kommentarer:

Linda K sa...

då får du ju köpa nya som passar istället, hurra ;D

Cecilia sa...

Linda K: Javisst, det är precis vad jag ska göra! Ska skriva prioriterings lista på vad jag behöver och bocka av i mån av pengar. Är dock inte jätteshopping sugen, jag måste vara sjuk men hög feber...

Anonym sa...

OMG -vad roligt det måste vart!
Visst det kostar pengar, och du får ta det lite vart eftersom, men själv känslan när du rensade ur.

Du är grym!

Cecilia sa...

Mocca: Tack, och visst ska det bli kul att köpa massa nya kläder, det är så kul! Men när jag stod och sorterade var det mest sorligt att så mycket saker som jag gillat absolut inte passade...

Anonym sa...

Visst är det helt underbart att rensa kläder som man inte längre kan få på sig. Okej inte de som man tycker om men hör med någon om de kan sy in dem eller gör det själv. Om man ber någon kan det ju förståss kosta en del.

Vad kul att shoppa en helt ny GARDEROB.

Cecilia sa...

Therese: Jag ska ta hjälp av min mamma, så det jag verkligen vill behålla ska vi sy in. Och ja det sak bli kul att fylla på garderoben med nya snygga kläder! :)

Frida sa...

garderobsrensning är verkligen hääärligt!

Cecilia sa...

Frida: Ja det känns så skönt att titta hur fint det är i garderoben nu!