onsdag, juni 06, 2007

Ajaj...

Så starten på mitt ordentliga ätande med pointsräknande började med en ost och vin kväll... Måste jag säga att jag inte räknade ihop pointsen från igår... Jag behöver hitta motivationen och skärpa mig nu! Jag har inte varit ute och sprungit sedan i fredags, har låtit kroppen vila genom att endast tagit powerwalks. Känner att detta har gjort lite att jag har tappat motivationen... Så nu ska jag ut i skogen och springa, är t.o.m sugen på det! Sedan blir det trädgårdsarbete, där man också får lite motion. Så nu är det skärpning, endast onyttigt när det är planerat!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tugnt med rätt-ätandet nu! Jag fattar inte vad det är frågan om. Är det för jag är i semester-läge? :) Hoppas löpningen gick bra! Jag kommer inte ut idag, för _varmt_! Dock tagit en lång promenad.
Kram!!/M.

Anonym sa...

Fast - du är ändå så himla tuff och duktig tycker jag. Du har även inspirerat mig att ta tag i min greklandsbeachform :)
-7 kg hittils!

Cecilia sa...

Yllet: Ja det är så tufft nu, trodde det skulle vara enklare med sommar och värme, men motivationen är vips borta...

Hedgehog-Sara: Tack, kul att inspirera. 7 kg är ju jättebra, duktiga dig!!!! Grekland here you come . :)