fredag, maj 25, 2007

Utgång!

Jag ska ut och skaka mina lurviga idag, nej ärligt de är nyrakade jag lovar. Har på mig de nyinhandlade leggingsen, mina 20-tals skor och en klänning min mormor (sömmerska) sydde till min mor på 60-talet. Sitter nu och dricker lite rosèvin och funderar på vilka smycke jag ska ha på mig... något lite diskret tror jag. Ska bli så kul, det är ju första gången jag går ut och "dansar" i Malmö, sedan jag flyttade hit alltså.
Ha en underbar fredag kväll, det tänker jag ha!

13 kommentarer:

Linda K sa...

åhååå dansa loss åt mig också! :D

Cecilia sa...

Linda K: Det lovar jag att jag ska göra!

Jessica sa...

Meee liiike!! Superfint!! Ja något diskret smycke blir fint.. kanske något i silver?
Hoppas du får superkul! Själv blir jag själv ikväll.. småtrist.. så danska för mig med!
Kram kram!!

Malin sa...

Men vilken tjuuuuusig pingla!
Du klär dig så fräsigt - jag vill oxå våga ha en massa klänningar o så där.
Och jisses, vad smal du ser ut då!
Hoppas du får en riktig toppenkväll med dina nyrakade ben :D
Kram på dig

Cecilia sa...

Jessica: Tackar, tackar. Det blev diskreta silver smycken. Jag hade mycket kul!!! :) Kram på dig också!

Malin: Tack, rodnar lätt... Jag älskar kläningar, och visst ska du våga ha kläningar du är ju så smal nu! Jag hade mycyyyyycket trevligt ikväll! Kram kram!

Anonym sa...

Hej! Oj vad fin du är, smal och fräsch! Hoppas du hade en fin kväll!

Kram/Yllet.

Cecilia sa...

Yllet: Tack så mycket! Jag hde en mycket bra kväll :)

Lucas and Katarina sa...

Vad kul!

Cecilia sa...

Ninni: Ja det var jättekul!

Anonym sa...

Vilken tur att jag skrev inlägget igår om att jag skulle iväg och grilla och du skulle svänga din
(o)lurviga ;)Kul att höra att du hade en trevlig kväll.
You look smashing ;)

Cecilia sa...

Mocca: Ja det var verkligen tur, annars hade jag väl haft ludna ben... Kvällen var kul, och tack för komplimangen! :)

Anonym sa...

Men gud så snygg du är.
Jättefin och du ser jättesmal ut i den där klänningen =)
Yohoo

Cecilia sa...

Therese: Ohh tack så jättemycket! Jag gillar starkt den här klänningen!