måndag, februari 12, 2007

When in Uppsala...

Fast jag inte alls bör köpa något överhuvudtaget just nu så kunde jag inte hindra mig... Det blev ett par svarta skor från Scorett, som var ett måste. Jag upptäckte nämligen att jag det inte var så snyggt med strumpbyxor i ett par sandaler, som var det enda finskorpar med på resa. Känner att det var ett bra köp, de är snygga och sköna och passar till kjol, klänning och byxor. På Gina tricot hittade jag en underbart blå tröja som det stod mitt namn på, mer behöver jag inte säga. Sedan så sprang jag förbi Lindex som hade BH-rea och hittade en snygg och bra BH som visade sig efter rea på rea kosta 37 kr, den kunde jag ju bara inte låta bli att köpa... Ja ja detta är mitt försvar, och det står jag för!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äh....man måste få unna sig saker ibland ;)Speciellt när man gära sådan snygga fynd som du har gjort!

btw: Jag har letat efter en mailadress på din sidan, men inte hittat någon, så du får gärna skicka ett mail till mig. Jag tänkte att du kanske vill ha lösenord till de skyddade inläggen. Min mail hittar du vid länkar, klicka bara på kuvertet.

Cecilia sa...

Javisst behövde jag unna mig dessa...