fredag, maj 25, 2007

Kom dock icke tomhänt hem!

Trots att det inte blev något svettband så kom jag inte tomhänt hem! :)
Jag lyckades hitta en bikini som jag är mycket nöjd med. Detta ser jag som en bedrift med tanke på att alla bikinis i affärerna är antingen trekants- eller halterneckbikinis. Och en storbröstad kvinna som jag kan helt omöjligt ha sådana! Jag lyckades också hitta ett par leggings tack vare en vänlig själ som tipsade om att Åhlens hade bra sådana i ett inlägg hos Linda K, tack! Det blev ett par caprileggings, hoppas det blir bra... Jag har ju varit skeptisk mot leggings tidigare.
Det blev även en vända till IKEA. Jag var ju tvunngen att inhandla en ny papperskorg till toaletten, det duger ju inte med en blå när jag har rosa handdukar nu. Så det blev en liten Fibbe, som gör min tvättkorg sällskap (stor Fibbe). Såklart så blev det lite annat plock också på IKEA, bland annat dessa sex söta glas för endast 15 kr!
Jo jag vet jag har inga pengar, men jag var bara tvunngen... ;)

2 kommentarer:

Lucas and Katarina sa...

haha, ja det är svårt att låta bli att shoppa hur lite stålar man än har, eller hur.

på tal om svett i pannan så kör jag med keps när jag joggar, det är super! hittar du en bra keps men inte svettband så är det kanske ett alternativ?? ser minst lika sportigt ut också :)

Cecilia sa...

Ninni: Ja visst är det... Keps, det har jag ju t.o.m minst två snygga. Det ska jag använd, tack för tipset :)