måndag, maj 14, 2007

Återbesök hos VV!

Efter en joggingtur på 5 km så var det dags att knalla till Vikt Väktarna, och det hade ju gått bra :) Jag hade gått ner 1,3 kg! Den totala viktnedgång är nu 20,5kg, på 33 veckor. Wow jag har passerat 20 kg strecket :) Jag har då 0,1 kg kvar till mitt delmål som ska vara nått den 22 maj, och nog ska jag kunna gå ner 0,1 kg på en vecka! Mitt midjemått är nu 87 cm, och om jag inte har fel så var det under 88 cm man skulle vara för att det inte skulle vara ohälsosamt, så det känns också bra! Det bästa av allt är att det inte känns jobbigt, utan bara kul!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Supergrattis!! Vad duktig du är!!
22-majs målet fixar du! Jag vet inte vad som hänt med mig. :( Efter min fina vecka förra gången. Det är väl det som är problemet kanske? :)

Kram!/Yllet

Anonym sa...

Du är verkligen duktig!! Och det är bra med lite inspiration.. för jag är helt förstörd just nu, vad gäller maten och motionen. *Gnyr lite för mig själv* Men ska ta tag i det!!

Cecilia sa...

Yllet: Tack, jag hoppas också att jag ska klara av mitt mål, 0,1 kg är ju så lite. Jag tycker också att det är svårt att hålla sig focuserad när det har gått bra för en. Är så rädd att falla tillbaka till dåliga vanor.

C-unit: Tack, det går bra och känns lätt nu. Här kommer lite pepp från mig pepp pepp. Ta en promenad då känns det bra och man vill inte förstöra det med att äta onyttigt :)

Anonym sa...

Du är ju otrolig!!

Cecilia sa...

Katharina: Tackar tackar, rodnar lätt :)

Anonym sa...

*pekar ner mot kommentaren jag skrev på förra inlägget*

GRATTIS!

Cecilia sa...

Mocca: Tack, men jag kaninte låta bli att oroa mig. Vet inte varför, jag är väl "The worrying kind"... (ja jag vet lite töntigt)

Anonym sa...

du är inspiration för mig - jag är så impad så du fattar inte :)

Cecilia sa...

Hedgehog-sara: Oj va kul att jag inspirerar någon, tack.

Frida sa...

stort grattis!!

Anonym sa...

Vad du är duktig Cecilia! Nu är du snart lika vacker som din äldsta kusin...

Cecilia sa...

Frida: Tack det känns mycket bra :)

Anonym: Tack, men jag kommer aldrig bli lika snygg som du! Förresten jag har kusiner på fars sida som är äldre än han är... Men de är inte hälften så snygga som du är! :)

Anonym sa...

Jättestort grattis på dig. Underbart, vad duktig du är.

Grattis, grattis, grattis vännen

Cecilia sa...

Therese: Tack, tack, jag känner mig nästan lite duktig just nu :)

Malin sa...

Men jag skrev ju ett jätteGRATTISinlägg igår och det kom inte med.
GRATTIS GRATTIS GRATTIS - du är bara så himla bra!!!
Så otroligt bra kämpat. All cred till dig!
När jag tänker på dig så tänker jag på en solstråle :)
Fortsätt så..
Kram

Cecilia sa...

Malin: Tack, tack, tack; en solstråle, vad glad jag blir :)