fredag, maj 11, 2007

Denna helgen glömde jag inte!

Inför denna helgen har jag inte glömt att inskaffa Rosèvin. En låda och en flaska för det får ju inte ta slut, och det ska ju drickas både ikväll och under (samt innan) Eurovision song contest imorgon kväll. Synd bara att det är pissväder, rosèvin känns lite som det ska drickas när solen skinner, men det struntar jag i för jag vill ha rosèvin! :)

Update: Inlägget lät precis som jag blivit världens alkis, men såklart så ska jag få besök både ikväll och imorgon :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha - tur du la till det där sista ;)

Här är det jättefint, solen lyser och jag har suttit i solstolen och läst. Snart ska vi grilla och kanske kan man sitta ute och äta :)

ha en fin helg - kram!

Linda K sa...

ho ho ho enjoy that box, raring :D

Cecilia sa...

Hedgehig-sara: Ja jag är ju inte riktigt en alkis, fast det var gott och värmande med vin i pissvädret här. Hoppas ni har en skön kväll och en trevlig helg, kram på dig också!

Linda K: Intar det under bara vinet nu och bloggar när de andra kollar tråkig film. Nu tog filmen slut kanske de blir sociala igen :D

Anonym sa...

Vilka vin blev det?

Cecilia sa...

Polly: Det blev en flaska Rotari och en låda d'Anjou. Lådvinet var mycket gott och nästan för lättdruckit... Flaskan (som du rekomenderade) har jag inte korkat upp ännu.