fredag, maj 11, 2007

Behövde detta

Kände att jag behövde något uppmuntrande och inspirerande nu när jag inte riktigt är på topp och nog känner mig lite ensam (känner mig som i "Tell me the night is over"). Så jag tog och satte ihop bilder av mig från september 2006, november 2006, januari 2007 och maj 2007. Känns skönt att se att det verkligen händer någonting, för den mesta av tiden känns det som det står still... Update: Jag vet, min partypose ser lite löjlig ut så här uppradad, men det blir ju bra när det ska jämföras.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat!

Cecilia sa...

Carro: Tack så mycket :)

Anonym sa...

Det syns att du har gått ner från första kortet till sista kortet. Jättestor skillnad, vad kul =)

Anonym sa...

Hej! Först kommentaren nu.. Och jag visste väl att jag väntade på ett speciellt tillfälle!! =) Jösses vilken skillnad! Och vad kul att du har lyckats få till så bra jämförelsekort! Du är så himla snygg.

Cecilia sa...

Therese: Tack, det hjälper verkligen att kolla på sådana här kort när inspirationen tryter lite.

Cissi: Det var på tiden... :) Tack så jättemycket, känns rätt skönt.

Anonym sa...

Wow - det är bra jobbat. Supersnyggt!!
/Lena

Linda K sa...

heja, du är så j*kla duktig! :D

Cecilia sa...

Lena: Tack, jag jobbar på så gott jag kan!

Linda K: Tack, behöver folk som hejar på mig! :)

Anonym sa...

Imponerad!

Anonym sa...

Oj vilken skillnad det är mellan den första och den sista bilden! Otroligt bra jobbat! All cred till dig!! Kramar.

Cecilia sa...

Polly: Tack :)

Anna: Javisst syns det rätt mycket! Tack och kram på dig också.

Anonym sa...

Wow vilken förändring, du är så himla duktig!
Bra kämpat!

Cecilia sa...

Mocca: Tack,tack! Jag har mycket kvar så det är bara att kämpa vidare.

Hanna sa...

Men va snygg du är gumman!

I mina ögon är du normalviktig nu, bara så du vet *impad*

VILKEN SKILLNAD!

Kram Hanna

Cecilia sa...

Hanna: Tack vännen!!!! Jag har fakiskt 20 kg kvar, men dina ord värmer tack tack!

Anonym sa...

Det syns verkligen på korten =) Vad roligt!!!

Cecilia sa...

Stina: Ja det känns mycket bra att verkligen kunna se resultatet :)