lördag, maj 12, 2007

Uppladdning för Schlager-EM!

Ikväll är det dags, ikväll ska the Ark kämpa mot alla forna öststater. Det är ju nästan tur att "The four big one" (Frankrike, Storbrittanien, Tyskland och Spanien) automatiskt kvalificeras, annars hade väl forna väst endast representeras av Sverige...
Min uppladdning är väl egentligen inte så upphetsande, förutom att jag ständigt kommer lyssna på the Ark! Jag tänker inom några minuter ge mig ut och springa (med The Ark spelande i min iPod), sedan blir det lite halvt spaande (The Ark stereon) följt av en trip till affären (The Ark iPod). Därefter ska ju lägenheten bli redo för schlager (The Ark stereon); mat ska fixas, snacks göras, kanske lite schlager piff också. Som tur var så städade jag igår så det behövs inte. Därefter ska ju jag bli schlager fixad, lite glitter krävs ju :) Någonstans mellan fixning av lägenhet och mig så introduceras jag till rosèvinet. Måste verkligen rekomendera lådvinet d'Anjou, mycket gott nästan för gott...
Ha en underbar dag, eller som jag läste på en The Ark fan-sida:
"Ha en Freaky Arky evening!"Update: Jag lovar, efter helgen ska min inlägg handla om mer än the Ark. Icke The Arks beundrare håll ut... :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en trevlig kväll!
Och tack för tipset om rosévinet.

Cecilia sa...

Mocca: Det ska bli en toppen kväll, ha det bra själv. Rosévinet är mycket gott och prisvärt :)