lördag, maj 19, 2007

3 mil!

Jag har denna vecka sprungit 3 mil (2 mil i skogen och 1 mil på gymmet)! Detta måste jag säga att jag är nöjd med! Men nu är mina ben trötta, så imorgon är det vila (kanske en liten promenad om jag känner för det). Jag hade en diskussion men några vänner härom dagen och slutsatsen av den var att man skulle springa mellan 3-5 mil per vecka. Jag får erkänna att det är lite väl långt för mig, denna vecka blev det lite väl mycket 2 mil är nog mer lagom för mig... Detta gjorde jag nog mest för att jag så gärna vill ha gått ner det 0,1 kg jag har kvar till målet som ska vara nått på tisdag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör det bra som springer så långt. Vilken grym kondition du kommer att få!
Jag promenerar i lugnt takt nu.
Hunden är lite halt och jag vill inte gå utan hund. Vilken dålig ursäkt. ;)

Cecilia sa...

Darkangel och mumma: Jag gillar att springa, men jag promenera också mycket och det gillar jag också. Jag tror starkt på att man ska göra det man gillar! Och du gillar ju att prommenera med mumma så då gör du ju helt rätt! :)