onsdag, april 04, 2007

Tidig födelsedagspresent!

I och med besök av vännina i måndags så fick jag även en lite tidig födelsedagspresent nämligen filmen "Walk the Line". Jag blev mycket glad! Konstigt nog, med tanke på att jag är en stor Johnny Cash fan, så har jag aldrig sett filmen. Jag missade den när den gick på bio, och sedan har jag väntat på ett speciellt tillfälle att se den, men det har aldrig dykt upp... Men nu har jag den där hemma, så efter påsk ska jag gosa upp mig i soffa och se den, längtar så! Fick även ett schlagerspel som är jättekul och mycket passande till en schlagerfantast som mig!

9 kommentarer:

Anonym sa...

åh, jag har velat se den filmen länge också. Missade den på bion, men det blir väl till att hyra den.. :) Kram

Cecilia sa...

Ja, men är du som jag så skjuter man fram att hyra den så länge. Mitt råd till dig, hyr den i helgen!
Kram på dig också!

Anonym sa...

Ååh härligt att du fick filmen då.. tala gärna om om den var bra sen ..:):)

Lucas and Katarina sa...

Mygod, ett sånt spel måste jag införskaffa! Är ju också galen i schlager, om du minns haha?

Cecilia sa...

Sadra: Visst, rapporterar så fort jag sett den.

Ninni: Visst minns jag. Det är inget jättespel utan ett litet kortspel, men kul är det.

Linda K sa...

milda makter, walk the line är SÅ bra! och phoenix är gudomlig, nästan i klass med mads... :D

Cecilia sa...

Jag ser verkligen fram emot den, men i mads klass?... Får nog se den innan jag tror det.

Anonym sa...

Den filmen är verkligen jättebra. Båda spelar jättebra.

Cecilia sa...

Therese: Ja Reese fick väl till och med en Oscars om jag inte har fel.