torsdag, mars 29, 2007

Fotomässa!

Ska följa med min far på en fotomässa lite utanför Jönköping imorgon. Det ska bli mycket kul, har ju aldrig varit på något sådant. När jag var yngre så sysslade jag en del med svart & vit fotografering, och framkallade och förstorade. Mest för skoj skull. Nu på senare dar har systemkameran fått vila och den lilla kompakta digitalkameran är den som jag använder mest. Lite tråkigt, men så är det. Blir kanske så inspirerad nu imorgon att jag börjar igen, vem vet...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oh vad skoj med fotomässa!! Jag gillar att plåta men det går i perioder. Och knepigt hur man är funtad angående våg-ångesten?? Det är ju som det är.
Hoppas du kommer iväg på måndag, det är trist när man VILL gå men inte kan.
Ha det så bra i Jönköping!

Anonym sa...

Kul med fotomässa...synd att man inte är där. Det skulle ju varit kul.

Cecilia sa...

Yllet: Ja att fota är kul. Hoppas att det blir VV på måndag, och jag har lite ångest...

Christina W: Ja det ska bli mycket kul att gå på mässa.

Anonym sa...

Jag är ganska säker på att du hittar inspirationen igen. Jag var på fotomässan i Jkpg för....OMG det är fyra år sedan jag var där.

Men till saken då, jag blev väldigt inspirerad av den.
Ha det så trevligt!

Jessica sa...

Låter trevligt! Undra ifall min bror känner till det där *skrattar* han gillar att ta kort och bor här i Jönköping också.
Kommer du in till Jönköping får du hålla ögonen öppna och vinka och ropa ifall du ser mig! :-D

Ha det superkul!
Stor kram!

Cecilia sa...

Mocca: Blev verkligen inspirerad, behöver ny digital systemkamera...

Jessica: Tänkte faktiskt på dig när jag var där, men vi var aldrig inne i Jönköping.