onsdag, mars 21, 2007

Angående veckans VV besök!

Det var ju inte tal om att gå på Vikt Väktarna i måndags, jag var ju tvunngen att fixa där hemma, och jag hade ingen anning om vilka tider som gälller här i Malmö. Nu har jag i alla fall kollat upp att det är även måndagar som gäller i Malmö, den tiden passar mig bäst. Så jag får hoppa över denna vecka och väger mig nästa gång nästa måndag.
Jag har varit rätt så nyttig matmässigt, i alla fall med tanke på att jag har levt i flyttkaos. Motionsmässigt är det svårt att säga... Jag har ju sprunnigt sååååååå mycket i trappor (lägenheten är på fjärde våningen utan hiss), jag har svettats och haft hemsk hemsk muskel- och träningsvärk. Och detta måste ju räknas som bra motion, för för övrigt så har det inte blivit några promenader sedan förra onsdagen eller måndagen.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Hej =)

Va skönt att du börjar komma till rätta =) Ska bli spännande att se hur det har gått för dig nästa vecka då =)

Ja, flyttning är motion, spec. att springa i trappor, så det är ju skönt att du får två i en =)

Ha en fortsatt trevlig vecka!

Kram Hanna

Linda K sa...

sån motion är värsta bästa! kul med flytta-in :)

Anonym sa...

:D Hoppas du trivs i ditt nya hem!! Och vad bra att du hittade VV-klass som du tycker passar bra i tid. Spännande att komma dit på måndag! :)
Fejja inte ihjäl dig hemma!

Cecilia sa...

Jag är mycket trött, men nu är lägenheten fin. Och jag får se hur det har gått på måndag, ska ju ha besök i helgen...