måndag, mars 26, 2007

Inte denna veckan heller...

Hann tyvärr inte till VV mötet idag, och det är ju tråkigt... Men jag har faktiskt varit något så när duktig. Jag har ätit två Brownies och drukigt en del drycker med alkohol i, men annars så har jag inte unnat mig något. Jag har då också shoppat 3 tillfälle på ca 4-5 timmar, och blivit mycket trött av detta plus att vi gick en två och en halv timmes promenad igår i det strålande vädret. Så jag hoppas att det inte blivit för mycket plus... Men jag ser det från den positiva sidan, jag spar 100 kr (har nog shoppat upp dem ändå) och har chansen att köra hårt denna veckan så det blir minus nästa måndag!

Update: Såg precis att jag i alla fall har minskat två centimeter i midjan på dessa 14 dagar sedan jag var på VV förra gången.

Inga kommentarer: