måndag, mars 26, 2007

Norra Europas största shoppingcenter!

Har idag avslutat min kompis besök med ett besök på Fields utanför Köpenhamn, detta är norra Europas största shoppingcenter. Vi hade mycket kul och hittade många fynd. Både jag och E inhandlade var sitt par ballerina skor i lack, jag i vitt och hon i rött. Jag hittade även Aaltovasen (Savoyvasen) på rea till ett pris som var minst en tredjedel billigare än i Sverige, så jag slog till. Blir en födelsedagspresent från mina föräldrar, tur jag fyller år snart! Har varit en mycket mycket kul helg, dock så har jag spenderat lite mer pengar än jag räknade med så det blir att snåla lite nu...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söta dom var och grattis till att du hittade vasen!

Cecilia sa...

Ja dom är söta och var väldigt billiga. Och vasen har jag ju längtat efter så länge (och tjatat här också om den). Va hemskt det låter att jag har längtat efter en vas...

Anonym sa...

Norra Europas största shoppingcenter? Hade jag ingen aaaaning om, men jag är ju lite isolerad här på Malta. Hmmm, jag och sambon funderar på en helg i Köpenhamn i vår och nu är jag ju ÄNNU mer sugen. :-)

Cecilia sa...

Men Malta låter ju hur skönt som helst! Köpenhamn är verkligen värt ett besök, men om man bara har en helg så vet jag inte om man hinner med Fields, fast det är ju på väg från flygplatsen...