lördag, februari 03, 2007

Lördagssysselsättning

Ska just hoppa in i duschen för att sedan ta mig ner till stan för lite shopping; i alla fall fönstershopping. Jag ska in i en speciell lampaffär och fortsätta jakten på den perfekta lampan till mitt nya vardagsrum, kolla in en ny tygaffär (behöver kanske något snyggt tyg) och så får det väl bli lite koll på något snyggt till intervjuen på onsdag (börjar bli lagom nervös nu speciellt när jag känner att en lite förkylning är på G). Senare, innan mörkret infaller, planerar jag en låååångpromenad längs stranden; jag älskar stranden! Allt som allt det verkar att bli en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den där lampan har jag också kollat på, den är verkligen snygg.
Hoppas du hittar ngt att ha på intervjun och att förkylningen håller sig bort!
Ha en trevlig lördag :)

Cecilia sa...

Jag hittade en snygg kavajaktig kofta, som jag verkligen gillar. Visar den snart. Och ja jag hoppas innerligt att jag inte blir sjuk!