lördag, januari 27, 2007

Lampa

Är lite sugen på denna lampa från IKEA. Den är mycket billigare än vad jag hade planerat. Hittade en annan snygg lampa på Bauhaus, som var typ 5 ggr dyrare. Så frågan är om den på Bauhaus var så mycket snyggare?... Jag borde köpa den billigare och vänta till jag hittar den perfekta lampan och lägga mer pengar på den då, elller???

Update: Köper den billiga från IKEA och har den i vardagsrummet tills jag hittar den perfekta och då kan jag ha denna i köket!! IKEA here I come!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åh! Jag gillade verkligen denna! Skulle passa perfekt över mitt köksbord! Men jag har nära 4 m i takhöjd så det är så svårt att sätta upp lampor :-(

Är du i kris av en lampa?
Annars tycker jag att du ska spara dina pengar tills du hittar den du tycker är helt perfekt!

Cecilia sa...

Jag måste ha en ny lampa till storarummet i den nya lägenheten. Blir nog den billigare 199kr, och sparar till en bättre sedan.