måndag, februari 05, 2007

Lite ont i halsen...

Jag har börjat få lite ont i halsen plus att jag är lite snuvig... Det är ju inte så farligt och jag överlever och så, men jag vill ju inte vara sjuk nu när jag ska på intervju till det jobbet jag verkligen vill ha (ja jag vet jag tjatar). Vill ju göra ett bra intryck och jag vet inte hur bra intryck det blir om jag har whiskeyröst och snörvlar mig hela tiden... Sedan ska jag ju ha en långhelg i Uppsala med polarna, med stor fest och allt. Kunde inte denna sjukdomen kommit någon av de veckorna jag suttit sysslolös! Ja ja jag ska prepparera mig med vitaminer, sova ordentligt och ta hand om mig själv för att inte bli sämre.

2 kommentarer:

Linda K sa...

sjukt kommer alltid när man har att göra. fast tack coh lov är det rätt lugnt på jobbet nu när sonen är sjuk :) krya på dig!

Cecilia sa...

Tack! Ja är det inte alltid så... hoppas lillkille blir bättre snart!