måndag, februari 05, 2007

Återbesök hos VV!

Okej jag ska aldrig spekulera på söndagen om måndagens vägning. Har precis kommit hem från Vikt Väktarna nu och jag hade gått ner 1,4 kg! Jag är jättenöjd och mycket glad samt känner att det inte alls är svårt just nu! Den total viktnedgång är nu 13,8 kg, på nitton veckor. Jag har då 6,8 kg kvar till mitt delmål som ska vara nått den 22 maj. Detta betyder att jag är 0,7 kg före den planerade viktminskningen på o,5 kg per vecka. Det gör ju inget om jag når delmålet innan den 22 maj plus att helgen i Uppsala kommer nog innebära att viktminskningen nästa vecka inte blir så stor... Känns i alla fall bra nu!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Yohooooo, stort grattis till ditt minu. Ditt delmål borde du klara till 22 maj.
Heja, heja

Anonym sa...

Grattis!!!
Vad roligt att det går bra :)

Hanna sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS =)

*strålande glad för din skull*

Ha det supertrevligt i helgen och lycka till på onsdag! =)

Kram Hanna

Anonym sa...

När jag gick på VV så spekulerade jag alltid dagen innan jag skulle på vägning.. och oftast så hade man spekulerat i onödan.. hm.. Men man har ju kämpat en hel vecka.. och då är man orolig för att det inte ska synas på vågen. I min stad så har VV tyvärr stängt igen, så jag har kört igång själv nu.. så jag kan berätta att vägen hit var lång... och idag är det min 2:a dag.. och jag känner mig motiverad. Grattis till din viktminskning på 1,4, och för din totala viktnedgång som är 13,8kg. Lycka till i fortsättningen!!!

Anonym sa...

Hej, ojojoj vad du är duktig! Jag hoppas jag känner igen dig till helgen...Kram K

Cecilia sa...

Tack alla! Som ni förstår är jag ju nöjd. Men det är mycket kvar till jag har nåt mitt mål, men men nu focuseras på mitt delmål till den 22 maj. Och ja jag ska klara det, jag ska kämpa på.

Anonym sa...

Hej hej!
Jag hittade till dig via viktiga-jessica. Vilken fin blogg du har, här tänker jag hänga!
Grattis till fin nedgång!!

/Yllet.

Cecilia sa...

Tack och tack! Och du är välkommen att hänga här så mycket du vill!

Linda K sa...

way to go! skitduktig är du! :D

Cecilia sa...

Tack! Just nu har det inte varit så svårt, men helgen kommer att vara en utmaning...