måndag, januari 29, 2007

Återbesök hos VV!

Har precis kommit hem från Vikt Väktarna, passade på att promenera dit och tillbaka ca 2 x 30 min (kallt men skönt). Det hade gått bra/okej, jag hade gått ner 1,0 kg men det är ju på 2 veckor så inte så jätteextatiskt. Är dock nöjd, målet är ju 0,5 kg i veckan och det är ju vad det blev nu. Den total nedgång är nu 12,4 kg, på arton veckor (samma som efter elva veckor... men är ju på väg ner nu). Jag har då 8,2 kg kvar till mitt delmål som ska vara nått den 22 maj. Jag är dock 0,2 kg efter 0,5 kg i veckan, så jag får arbeta lite hårdare!!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Grattis till nedgången! Härligt att du passade på att ta promenad också.
Kram

Cecilia sa...

Tack! Ja jag försöker ta alla tillfälle jag kan till att röra mig.

Anonym sa...

Grattis- du är så himla duktig!

Cecilia sa...

Tackar, det går åt rätt håll!