tisdag, januari 30, 2007

Jobb på G!

Skickade in en jobbansökan på ett jobb igår klockan 23 som jag veeeeeerkligen är intresserad av: Jag var ute i tid för annonsen går inte ut förrän den 20:e mars! Så ni kan ju tänka min förvåning när jag idag på förmiddagen fick ett email om att jag var välkommen på intervju nästa vecka. Jag är jätteglad!!!!! Visst det är bara en intervju, men det är ju där det börjar. Passande nog ska jag på intervjutränning imorgon. Rekryteraren som ska coacha min intervjutränning har fått annonsen på jobbet jag sökte och ska hjälpa mig, behöver all hjälp jag kan få är ju inte expert på intervjuer...

Vad ska jag ha på mig?????? Vad har man på sig på intervjuer??????

8 kommentarer:

Anonym sa...

Wow!!
GRATTIS!!
*håller tummarna*

....klädsel...sånt är alltid klurigt, men något du känner dig bekväm i, är alltid bäst.

Nu vet jag ju inte vad det är för jobb, eller vad du brukar trivas i, men jeans, kavaj och ngn snygg top eller så brukar ju funka. Likaså kavaj och kjol....

Cecilia sa...

Tack! Jag hoppas verkligen att det går bra.

Så jeans är okej på en intervju. Jag hade nog tänkt i de banorna. Jag har snygga byxor, men vet inte om jag passar i kavaj och byxor? Däremot Kavaj och jeans, snyggt men inte för mycket. Får pröva lite outfits tror jag.

Hanna sa...

Heeej!

Va kul för dig vännen =)

Ja du det är alltid svårt att veta vad man ska ha på sig! Hoppas att det går bra för dig *jag håller tummarna för dig*

Kram Hanna

Cecilia sa...

Ja det är kul! Hoppas att det går bra!

Anonym sa...

Men vad spännande! Jag har två alternativ:
Snygga mörka jeans, top + kavaj
Kostymbyxor med tunn långärmad kofta/tröja

Alltså, antingen dressat upptill eller nertill.

Cecilia sa...

Tack sara, gillar verkligen:
"Alltså, antingen dressat upptill eller nertill."
Det ska jag köra på; får ta och pröva olika outfits från gardroben!

Lucas and Katarina sa...

Grattis C! Hur du skall klä dig beror på vilken typ av jobb det handlar om? Är företaget strikt eller inte? Jag skulle personligen inte ta jeans om det är ett striktare ftg, eller position´. Gu va spännande!

Cecilia sa...

Tack! Jag vill så gärna ha detta jobb. Tror inte att det är ett så jättestrikt företag, men jag ska nog undvika jeans.