söndag, januari 28, 2007

Söndags ångest!

Ja då har den vanlig ångesten inför vägningen imorgon slagit in, har ju inte gjort det på 14 dagar... Jag har under dessa två veckorna fallit lite tillbaka till mina dåliga vanor, plus att blixthalkan denna veckan har gjort att motionerande utomhus har varit omöjligt. Jag kanske inte har gått upp men inte heller gått ner något, har dock minskat 2 cm i midjan och det är ju alltid något. Detta är inte bra för mitt 10 kg mål, då måste jag ju gå ner 0,5 kg i veckan och innan dessa 2 veckorna var jag redan 0,3 kg efter... Så det är SKÄRPNING nu Cecilia, nya tag imorgon!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Ja, jag är på! Nya tag nu!
Motionerande ligger lite på is... bokstavligt talat. Segt när man inte kan ta några långpromenader utan att vara rädd att falla i baken och slå sig.

Kul att du gillade nya sidan. Är i startgropen för den bara... Kanske ska byta design på den också. Blev kanske inte så himla bra.

Ha en fin måndag!
Kramar!

Cecilia sa...

Som sagt nya tag idag, nu måste jag var ordentlig! Som tur var ha snön och isen försvunnit så det blev långpromenad igår och en till idag. Solen skinner t.o.m här idag.

Igen bra ny sida!

Hanna sa...

Nämen... har du inte uppdaterat *suckar djupt* ;) Har ju väntat hela dagen på att höra hur det har gått... =)

Håller tummarna!

Kram Hanna

Cecilia sa...

Väntan är över!!