onsdag, januari 31, 2007

Män som hatar kvinnor!

Har precis läst ut "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson, som alla har sagt skulle vara så bra. Jag läste de första ~100 sidorna och var föga imponerad, men sen... Jag har varit helt fast! Jag har knappt sovit i natt och igår natt för jag kunde inte sluta läsa. Så jag kan bara hålla med alla andra och säga att boken är VÄLDIGT bra! Jag rekommenderar den verkligen!
Nu ska jag ge mig på Camilla Läckbergs senaste "Olycksfågeln". Jag har hört att den inte är lika bra som den tidigare tre...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig, den är GRYM!
Jag läste ut den i rekordfart. OCh när jag inte kunde läsa, kom jag på mig själv med att tänka på den och längta tills jag kunde fortsätta.

Cecilia sa...

Samma här!"Flickan som lekte med elden" kommer i kartonage den 5 feb, och den kostar ca som storpocket (vilket vi bojkottar såklart) så den måste jag inhandla.