lördag, november 18, 2006

Drömklänningen!

Till min disputation hade jag en drömklänning jag ville ha. Jag hittade den inte någonstans, och jag funderade på att sy en själv, men hade inte tid (eller skickligheten). Jag köpte dock en klänning som jag gillade och var nöjd med så det är väl ok. Så märk min förvånning när jag gick förbi Gina Tricot och såg min drömklänning exakt som den hade sett ut i min fantasi. Blev dock lite ledsen för jag är ju för stor för klänningarna från Gina, men bestämmde mig att prova den ändå, jag har ju blivit mindre. Jag blev helt överlycklig när jag märkte att den passade. Så jag har nu, trots klädinköpsstopp, inhandlat min drömklänning! På fotot har jag ett gammalt pärlhalsband till, för att komplettera 20-tals looken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt underbar klänning! Sitter ju skitsnyggt på dig!

Cecilia sa...

Tack! Nu måste det bara hittas ett tillfälle att ha den, men det kan ju inte vara så svårt.