lördag, november 18, 2006

Äntligen!

Jag älskar min min mörkblåa 2 liters magrethe-skål, och bestämde mig för längesedan att jag ville ha en till i större storlek. Men då insåg jag att den mörkblåa färgen verkade ha utgått ur sortimentet, jag grät en lite tår och tänkte att jag kanske kunde nöja mig med en röd, det är ju orginalfärgen. Men idag hittade jag en 4 liters skål i mörkblått, jag är lycklig!

Jag hittade även julklappar till några av mina nära och kära. Så jag är shoppinglycklig; klänning, magrethe-skål och en del julklappar avbockade från inhandlingslistan, kan det bli bättre!

9 kommentarer:

Jessica sa...

Hejsan! Ja visst är fatet sött! Jag fick det + två koppar i samma stil av några kompisar för ett tag sedan. De finns på Indiska.
Söt skål du införskaffat!
Ha en fin lördagskväll/natt.

Cecilia sa...

Får nog ta en lite trip till Indiskan då.

Pixi sa...

Hej ... Cecilia! Jag har en vit Magrethe-skål se'n länge. Såååå bra! Och såååå snygg! Förresten, vilken tur vi har som inte vill bli modeller, appropå Marianne "make-me-a-super-model",
... Svejs!

Cecilia sa...

Ja skålarna är underbara. Och model skulle inte vara kul att vara. Gillar mat alldeles för mycket plus en miljon andra saker.

Pixi sa...

Ja, nu ÄR det allvar! Som Kikki säger - det är bara att äta mindre OCH röra på sig mer ... och jag tror att jag kommit igång nu. Och skålen är himmmmlans fin! Tack för titten!
Pixi

Cecilia sa...

Ja Kikki säger det, synd bara att det är så svårt att hålla sig...

Anonym sa...

Jag har mökgrå och röda, de är vanvettigt sköna att använda! Jag blir glad så fort jag öppnar skåpet och ser dem :)

Anonym sa...

mörKgrå alltså..

Cecilia sa...

Jag håller med de är så sköna att använda. Adjö till alla IKEA-bunkar.