torsdag, november 16, 2006

Återbesök hos VV!

Ja då var det dags för det första återbesöket hos Vikt Väktarna sedan jag kommit tillbaka till Uppsala. Pinsamt nog så tog jag fel på tiden och kom försent... Var helt säker på att det skulle börja 17.00, men det började 16.30. Ja ja jag hade i alla fall gått ner 1,5 kg, och är mycket nöjd!

Detta innebär nu att min totala viktminskning är 8,9 kg, på åtta veckor Alltså egentligen 1 hg från den tredje stjärnan (1 stjärna vart tredje kg). Men de räknade lite fel på VV så jag fick min stjärna idag.





Så jag närmar mig med stormsteg till målet jag hade till jul. Jag har 3.4 kg kvar och det är ca fem veckor till jul. Så det ska väl ordna sig, jag ska kämpa på!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! 8,9 på åtta veckor! Bra jobbat! Tack för kommentaren förresten, jag blev lite nöjd själv över att hitta en rolig studentmössa. Synd bara de försökte pracka på mig en vanlig utöver den. Hur många studentmössor tror de man behöver?

Cecilia sa...

Tack! Ja det var en riktigt kul och snygg studentmössa! Och vad jobbiga folk kan vara för att allt ska vara så traditionellt alltid.

Anonym sa...

Bar jobbat och grattis till minuset

Cecilia sa...

Tackar, tackar, det känns mycket bra.

Anonym sa...

Hej =)

Va duktig du är! Å va kul att du tycker att jag får dig att känna att det kan gå... för det vet jag att det kommer att göra...

Lycka till!!!

Cecilia sa...

Tack Hanna! Det känns verkligen skönt att känna att det kan gå, för det är en bra bit till målet...