måndag, juli 13, 2009

Tröst till mig själv!!!

Mår mycket bättre nu! Det känns helt underbart! När doktorn sa att det för de flesta blev mycket bättre om några dagar så trodde jag inte henne, men hon hade rätt! Har knappt ont mer, har endast lite domnad känsla i vänstra benet. Är dock väldigt trött i ryggen efter att gått lite i stan. Trots detta så tyckte jag fortfarande lite synd om mig själv ;) Så därför inhandlade jag en helt nyutkommen Marimekko väska. Jag är helt kär, och kan inte vänta på att börja använda den! Visst är den underbar?!

3 kommentarer:

Annie - PD sa...

Skönt att det är på väg åt rätt håll!! :)
Och väskan var superfin - vilken färgklick :D
kram kram

Frida sa...

Supertjusig! Skönt att du mår bättre!

Cecilia sa...

Annie-PD: Ja jag kan inte säga nog hur lättad jag är att jag mår så mycket bättre!

Frida: Visst är, gillar den skarpt!