måndag, juni 01, 2009

Spikmatta

Jag har inhandlat en spikmatta. Har hört så mycket snackat om sådana att jag kände jag var tvunngen att pröva. Den ska ju t.ex. vara bra för ryggont. Alla säger att det gör så extremt ont de första minuterna; och visst gjorde de ont men inte så som jag hade föreställt mig. Jag kunde ju ligga och läsa samtidigt. Det känns bra nu och jag har inte så ont i ryggen, vet dock inte om det överhuvudtaget har med spikmattan att göra, men ändå. Jag ska i alla fall ge mattan en riktig chans.

3 kommentarer:

Pulver sa...

Jag använder spikmattan nästan dagligen och den är underbar.

Annie - PD sa...

Vi har precis den varianten hemma och MrT är helt fast :D

Cecilia sa...

Pulver & Annie-PD: Jag har inte riktigt fått rutin på att använda den ännu. Men känns faktiskt bättre i ryggen när jag legat på den.