söndag, maj 31, 2009

Så trött!!!!

Efter en heldagsmöhippa igår så är jag helt slut idag. Vi hade jättekul igår, men det var ju full rulle hela tiden. I och med att jag har varit sjuk så drack jag inte så mycket, dessvärre inte så mycket vatten heller. Det sistnämnda ledde till att jag fick lite värmeslag/solsting mitt på dagen. Kunde som tur var fixa det med att dricka mycket vatten och sitta på ett svalt ställe.
Hur som helst; möhippan, veckans sjukdom samt att jag precis har fått mens har gjort att jag i princip har sovit hela dagen... Jag har läst lite, men mest sovit. Det konstiga är att jag fortfarande är trött. Nu håller jag i alla fall på att tvätta och jag måste även jobba lite, men sedan ska jag gå och lägga mig och hoppas att jag är pigg imorgon.
Var har denna helgen tagit vägen?

Inga kommentarer: