måndag, mars 09, 2009

Sömnig igen...

I morse så gick jag inte upp när klockan ringde. Hade någon stressig dröm om jobbet och kände inte för att skynda hit. Lovar er att jag sedan fick fart när jag vaknade till och så hur mycket klockan var. Lyckades ändå endast vara 20 till 30 minuter senare än vanligt på jobbet, och det gör ju verkligen ingenting med tanke på att jag jobbar med flextid. Känner mig dock inte piggare nu :( Skulle vara lätt att säga att jag nog håller på att blir förkyld eller något, men jag tror inte att jag gör det. Måste nog helt enkelt komma igång ordentligt med tränningen, för då blir jag piggare!

2 kommentarer:

Annie - PD sa...

Trist med en sådan känsla - hoppas den försvinner under dagen och att det inte är något förkylning som ligger på lur...

Cecilia sa...

Annie-PD: Känslan har dessvärre fortfarande inte försvunnit...