lördag, februari 14, 2009

Mer tråkigheter

Jag kom i alla fall till jobbet klokan 9 igår, dock enormt trött. Lyckades få gjort det jag skulle och körde sedan hem klockan 16. Svängde förbi Systembolaget för jag tyckte att jag förtjänade en flaska vin. Detta tyckte dock inte någon högre makt; för väl innanför dörren så krossades flaskan mot klinkersen i min hall. 70 cl vätska är mycket vill jag lova, det blev en hel del moppande. Ja ja tänkte jag det kan väl fortfarande bli en skön kväll, men nej. Då slog migränen in... Migrän för mig är mulnande huvuvärk samt illamående. Så efter jag hade kräkt tyckte jag att det var dags att ge upp och lägga mig trots klockan bara var 20.

Får dock säga att efter 11 timmars sömn mår jag nu suveränt, och försöker glömma denna hemska vecka med en bra bok!

Inga kommentarer: